Дрінь, СвітланаЯковенко, Катерина2024-04-022024-04-022023https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28574Метою є визначення існування впливу об’єму продажів на кількість рекламних оголошень та наскільки довгий цей вплив. А також дослідити його у зворотному напрямку, чи існує вплив кількості рекламних оголошень на об’єми продажів. Завданням було застосувати тест Грейнджера та визначити наявність впливу та його довжину. На основі отриманих даних побудувати модель з лаговим ефектом та оцінити її відповідним методом.ukлаг та лагові зміннікоефіцієнт детермінаціїпоняття F-критерію Фішерагетероскедастичність та її виявленнябакалаврська роботаМодель агрегованих витрат на рекламу за методом ГрейнджераOther