Пронкевич, Олександр2017-01-192017-01-192014Пронкевич Олександр. "Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності / Олександр Пронкевич // Tertium non datur : проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст. : колективна монографія. - 2014. - С. 420-445.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10843Останнім часом дедалі більшої актуальності набуває вивчення літературної образності в рекламі Літературна образність, включена в рекламу, бере участь у конструюванні нації прямо й опосередковано. У першому випадку вона пред’являється як візуальні образи (бренди), цитати-слогани, які відверто агітують за той або інший проект національної ідентичності. За такого прискіпливого інтересу реклами до літератури як джерела іконічних, звукових і вербальних образів, що використовуються як у комерційних цілях, так і з метою формування й переформування суспільних ідеалів, у тому числі й національного характеру, немає нічого дивного в тому, що власники і творці сучасних комерційних продуктів масової комунікації активно експлуатують так звані "традиційні сюжети та образи".ukлітературна образністьрекламанаціональна ідентичністьонаціоналеннятрадиційні сюжети та образибрендпантеон героївтоварпослугастаття"Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичностіArticle