Попко, О.Філатов, В.2024-07-052024-07-052024Попко О. В. Застосування сегментації клієнтської бази для оптимізації стратегій лояльності у електротехнічних компаніях / Попко О. В., Філатов В. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 260-263.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30296Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбізнес-середовищеадаптація до потреб клієнтівінтеграція відділів маркетингуштучний інтелектрозробка персоналізованих стратегійкорпоративна соціальна відповідальністьматеріали конференціїЗастосування сегментації клієнтської бази для оптимізації стратегій лояльності у електротехнічних компаніяхConference materials