Kuzmak, Oleh2025-08-112025-08-112025Kuzmak Oleh. Industry marketing in times of transformation: behavior patterns, cultural differences and digital trends / Oleh Kuzmak // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 299-301.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35970Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.en-USindustry marketingbehavior patternscultural differencesdigital trendsconference materialsIndustry marketing in times of transformation: behavior patterns, cultural differences and digital trendsConference materials