Романченко, НаталіяШевчук, Дар'я2025-07-172025-07-172025Романченко Н. В. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / Романченко Н. В., Шевчук Д. Д. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 168-170.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35624Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukстратегічне управліннямаркетингконцепція збалансованої системи показників (Balanced Scorecard)фінансовий результатматеріали конференціїМетодичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємстваConference materials