Кошлаба І.2015-07-082015-07-082014Кошлаба І. Формування іншомовної комунікативно-когнітивної компетентності вищих медичних навчальних закладів / І. Кошлаба // Мова : класичне – модерне – постмодерне : збірник наукових статей / Нац. ун-т «Києво-Могилянська академія» ; відповід. ред. В. М. Ожоган. – Київ : ТОВ «СІК ГРУП УКРАЇНА» 2014. – Вип. 1. – С. 71-78https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/5026The article provides a thorough substantiation for «communicative and cognitive competence» concept and describes its basic structural constituents and principle factors of its formation. Each component of the communicative and cognitive competence is characterized in detail, which allows for solving many professionally- oriented tasks if they are accurately used.У статті обґрунтовано визначення поняття «комунікативно-когнітивна компетентність» та викладено основні її структурні складники й чинники формування. Кожен компонент комунікативно-когнітивної компетентності детально схарактеризований, що допоможе вирішувати багато професійно-орієнтованих завдань за умови їх ретельного застосування.ukcommunicative and cognitive competencehigher medical educational institutionprofessionally-oriented activityкомунікативно-когнітивна компетентністьвищий медичний навчальний закладпрофесійно-орієнтована діяльністьФормування іншомовної комунікативно-когнітивної компетентності вищих медичних навчальних закладівArticle