Россоха, Володимир2024-09-302024-09-302024Россоха В. В. Брендинг у сучасному бізнес-середовищі В2В / Россоха В. В. // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : збірник матеріалів тринадцятої міжнародної науково-практичної конференції, 13 вересня 2024 р. / [уклад.: Грінченко Р. В.] ; Одеський національний економічний університет [та ін.]. - Одеса : ОНЕУ, 2024. - С. 281-282.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31706Матеріали доповіді учасника тринадцятої міжнародної науково-практичної конференції "Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики", 13 вересня 2024 року.ukбрендбізнес-середовищебрендингторговельна маркаматеріали конференціїБрендинг у сучасному бізнес-середовищі В2ВConference materials