Куранова, Світлана2019-06-192019-06-192011Куранова С. І. Образ ідеального читача та категорії аналізу змісту тексту (на матеріалі сучасних українських ЗМК) / Куранова С. І. // Маґістеріум. Вип. 43. Мовознавчі студії / [упоряд.: Лучик В. В.]. - 2011. - С. 41-45.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15980У статті досліджуються способи когнітивно-особистісного аналізу текстів засобів масової комунікації (ЗМК) для отримання даних про експліцитні показники вияву авторської позиції та типові способи переконання читацької аудиторії. Визначаються загальні змістові тенденції текстів ЗМК шляхом застосування категорій "оцінка", "позиція", "актуальність".The article deals with the methods o the cognitive analysis of mass media texts. Explicit markers of the author’s position and typical ways of the readers’ persuasion were singled out. Common content peculiarities of mass media texts were described.ukзасоби масової комунікаціїідеальний читачкатегорії аналізу змісту текстуадресантадресатстаттяmass mediaideal readercategories of text analysisadresseraddresseeОбраз ідеального читача та категорії аналізу змісту тексту (на матеріалі сучасних українських ЗМК)Model reader and the categories of text analysis (on the materials of modern Ukrainian mass media)Article