Бажал, Юрій2010-04-142010-04-142009Бажал Ю. М. Цілі входження України в європейський інтелектуальний простір та ефективність реальної освітньої політики / Бажал Ю.М // Проблеми та перспективи входження України в європейський інтелектуальний простір: освітні аспекти : зб. наук.-експерт. мат. / За ред. Н.В.Грицяк. – К.: Національний ін.-т стратегічних досліджень, 2009. – С. 23-32.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/614Правильна постановка цілей проведення певної політики є вирішальною умовою її ефективності. Східна мудрість стверджує, що дорога без цілі є найдовшою. У цьому контексті, чи можна вважати, що сучасна трансформація системи освіти України відбувається у певному визначеному напрямку? Формально – так, а по суті – ні. Номінально в документах самого високого державного рівня представлені всі сучасні візії щодо ролі освіти. Чи просунулася за останні роки країна у визначених напрямках і чи звіряють у нас курс політики з названими правильними дороговказами? Спробуємо дати відповідь на ці питання, побудувавши матрицю впливу досягнень освітньої політики України останнього часу.ukосвітаeducationосвітня політикаЦілі входження України в європейський інтелектуальний простір та ефективність реальної освітньої політикиConference materials