Біловодська, ОленаБілуха, Михайло2025-04-232025-04-232024Біловодська О. А. Використання штучного інтелекту в розробці продуктової стратегії ринкового суб'єкта / Біловодська Олена, Білуха Михайло // Forum EFBM 3.0. "Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Від відновлення до зростання". Матеріали Міжнародного форуму "Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: формування тенденцій та подолання викликів" (м. Київ, 23 травня 2024 р.) / [редкол.: А. І. Ігнатюк (голова) та ін.] ; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2024. - С. 12-13.978-617-520-827-4https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34312Тези доповіді учасників Міжнародного форуму "Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: формування тенденцій та подолання викликів" (м. Київ, 23 травня 2024 р.)ukкомплекс маркетингуцифрові технологіїштучний інтелектавтоматизовані рішення в маркетингутези конференціїmarketing mixdigital technologiesartificial intelligenceautomated marketing solutionsВикористання штучного інтелекту в розробці продуктової стратегії ринкового суб'єктаUsing artificial intelligence in the development of product strategies for market entitiesConference materials