Ковшова, Ірина2019-05-162019-05-162018Ковшова І. О. Клієнтоорієнтоване спрямування маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / Ковшова І. О. // Сучасні напрямки розвитку ринкової економіки на засадах конкурентоспроможності, інноваційності та сталості : Міжнародна науково-практична конференція, 6 квітня 2018 року. - Запоріжжя, 2018. - С. 54-59.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15588Матеріал виступу на Міжнародній науково-практичній конференції "Сучасні напрямки розвитку ринкової економіки на засадах конкурентоспроможності, інноваційності та сталості", 6 квітня 2018 р.ukмаркетингклієнтоорієнтованістьмаркетинговий менеджментменеджментпідприємствотелекомунікаційне підприємствоматеріали конференціїКлієнтоорієнтоване спрямування маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємствConference materials