Мамчур, Л.2023-11-152023-11-152001Мамчур Л. В. Особливості правового статусу неповнолітніх споживачів реклами / Л.В. Мамчур. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2001. // Наукові записки НаУКМА, Т. 19 (2001): Спеціальний випуск, Ч. 1. - с. 238-241. - Надруковано в Наукових записках НаУКМА, Т. 19 (2001): Спеціальний випуск, Ч. 1.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/27065The statements defining the legal status of infants as advertisement's consumers are researched. The author suggested improvements in legal regulations of advertising concerning to infants.Стаття присвячена аналізові положень чинного законодавства про рекламу, які визначають правовий статус її неповнолітніх споживачів. Автор подає пропозиції по вдосконаленню правового регулювання рекламних відносин з участю неповнолітніх.ukрекламанеповнолітнідитинарекламний продукт"доросла" рекламастаттяОсобливості правового статусу неповнолітніх споживачів рекламиLegal status peculiarities of infants as advertisement's consumersArticle