Сидорова, Олена2025-05-232025-05-232021Case Study Approach in English Classroom : навчально-методична розробка з дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням" для ІІ р. н. БП / розробник: О. Сидорова ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Кафедра англійської мови факультету гуманітарних наук. - Київ : [НаУКМА], 2021. - 27 c.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34822Інноваційний характер цієї тематичної розробки складає методологічна апеляція до підходу Case Study, що набув широкого використання в зарубіжній педагогіці й різних видах фахової освіти (бізнес, політологія, правознавство, дипломатія, медицина, фармакологія, історія тощо), дає змогу вийти за межі теорії й глибше увійти в живу практику, вдосконалювати м’які навички (soft skills), яким не приділяють належної уваги в університетах, але які вкрай потрібні в реальному житті, робить навчальний процес емоційним, соціалізує шляхом закріплення стійкої мотивації на пошук і використання ефективних рішень проблемних життєвих колізій. У сучасних підручниках із профорієнтованої англійської мови продуктивно розвивається підхід "CASE STUDY". Він почав застосовуватись у провідних університетах світу вже кілька десятиліть тому і належить до типу освітніх програм, що активно використовуються у Harvard Business School, ESP-Business для просунутого рівня студентської аудиторії. Засновником методики був Лео Джонс.uk, enCase Studyреальні бізнес-ситуаціївикладання англійської мовиалгоритм виконання вправдинамічне обговореннянавчально-методичний посібникCase Study Approach in English Classroom : навчально-методична розробка з дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням" для ІІ р. н. БПLearning Object