Фукс, Костянтин2024-05-232024-05-232024Фукс К. В. Сутність та особливості маркетингової діяльності на ринку цифрових продуктів / Фукс К. В. // Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - [Підрозділ] 5.4. - C. 567-578.978-966-518-844-5https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/29565Підрозділ 5.4. з колективної монографії "Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання особливостей маркетингової діяльності на ринку цифрових продуктів.ukштучний інтелектІнтернет речей (IoT)цифрові технологіїцифровий маркетингPR-інструментипідрозділ монографіїСутність та особливості маркетингової діяльності на ринку цифрових продуктівBook chapter