Тітаренко, ІринаЯник, Еліна2020-10-262020-10-262020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18341У своїй роботі авторка дослідила та аргументувала зв’язок між змінами форм комунікації та трансформації соціальної ролі музеїв. Було доведено, що digital-комунікації відіграють важливу роль у діяльності музейних установ та втіленні їхньої місії. Структура роботи є логічною, її частини узгоджені між собою та із заявленими завданнями дослідження: у першому розділі представлена теоретико-методологічна основа дослідження, у другому розділі опрацьовані інструменти та успішні практики цифрових комунікацій світових музеїв; третій розділ - це емпірична частина дослідження, в якій авторка, використовуючи методи кейс-стаді та контент-аналізу, проаналізувала діяльність 12 різних музеїв під час карантинних обмежень у зв’язку з пандемією 2020 року.ukdigital-комунікаціїмузейпандеміясоціальні мережімагістерська роботаРоль digital-комунікацій у діяльності музейних установOther