Денис, Ксенія2023-07-052023-07-052023Денис К. Р. Розробка програми виведення продукту на новий споживчий ринок / Денис К. Р. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 1. - С. 196-197.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25411Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukпродуктспоживчий ринокопитування споживачіваналіз ринкумаркетингова стратегія просування продуктуматеріали конференціїРозробка програми виведення продукту на новий споживчий ринокConference materials