Швець, Юлій2021-02-102021-02-102020Швець Ю. Ю. Фаворити і фаворитки на панелі сучасного кіно / Юлій Швець // Кіно-Театр. - 2020. - № 1. - С. 14-15.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19474Тема герметичності ментальних світів і суцільної залежності людини від людини, масштабно представлена у світовій культурі, нині постає в незвичному форматі у новому фільмі Бенуа Жако. Серед останніх кінематографічних досліджень цієї проблематики можна пригадати стрічку "Постійний покупець" Олів’є Асаяса, "Фаворитку" Йоргаса Лантімоса та переможця Канн 2019-го – фільм "Паразити" Пон Чжун Хо. Але якщо в азійському кіно на перший план виходить мотив відсутності найменшої моралі в обох сторін класового протистояння, а інтимні стосунки хазяїв і лакеїв потрібні режисерові лише для ущільнення соціального конфлікту, то європейські пошуки спрямовані насамперед на психологічне осмислення та соціальні перспективи цієї "поганої хвороби", в які б елегантні форми вона не виряджалась.ukБенуа Жако"Єва"французьке кінопропаща жінкастаттяФаворити і фаворитки на панелі сучасного кіноArticle