Ковшова, ІринаТрохименко, Маргарита2023-06-292023-06-292023Ковшова І. О. Мистецтво залучення уваги споживачів: роль засобів виразності у візуальному маркетингу / Ковшова І. О., Трохименко М. Г. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - C. 297-299.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25369Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukспоживачвізуальний маркетингмаркетингова комунікаціязасоби виразностіалюзіяматеріали конференціїМистецтво залучення уваги споживачів: роль засобів виразності у візуальному маркетингуConference materials