Зінченко, АллаГубаль, Зоряна2025-09-162025-09-162025Губаль З. Б. Роль бренду роботодавця у формуванні репутації рекламних і комунікаційних агенцій України під час повномасштабного вторгнення / Зоряна Губаль ; наук. кер.: Алла Зінченко // Російська війна проти України: трансформації соціальних інституцій та практик : збірник тез науково-практичної конференції (24 лютого - 7 березня 2025 року, м. Київ) / Національний університет "Києво-Могилянська академія", Факультет соціальних наук і соціальних технологій. - Київ : НаУКМА, 2025. - C. 56-59.978-617-7668-81-6https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36705Тези доповіді учасника науково-практичної конференції "Російська війна проти України: трансформації соціальних інституцій та практик", що відбулась у Національному університеті "Києво-Могилянська академія" 24 лютого – 7 березня 2025 року.ukросійсько-українська війнакомунікаційно-рекламна сферакомунікаційні агенціїтези конференціїРоль бренду роботодавця у формуванні репутації рекламних і комунікаційних агенцій України під час повномасштабного вторгненняConference materials