Петрова, Яна2024-07-102024-07-102024Петрова Я. С. Особливості формування маркетингової комунікаційної політики неприбуткових організацій / Петрова Я. С. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 129-131.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30386Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukблагодійна діяльністьбюджетні рамкидовгострокові стосункисоціальні мотивимаксимізаціясучасні маркетинг-ресурсиматеріали конференціїОсобливості формування маркетингової комунікаційної політики неприбуткових організаційConference materials