Мєщєнко, Н.Ус, Марина2024-07-102024-07-102024Мєщєнко Н. О. Маркетингова товарна політика сучасного підприємства / Мєщєнко Н. О., Ус М. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 107-109.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30404Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukтоварконкурентоспроможністьінноваційні підходивзаємодія з брендомStarbucksзадоволення потреб"Nova Club"штучний інтелект"Rozetka"матеріали конференціїМаркетингова товарна політика сучасного підприємстваConference materials