Орава, ХілккаYaroshenko, Tetiana2012-11-152012-11-152004Орава Хілкка. Маркетинг - це ментальне ставлення [електронний ресурс] / Хілкка Орава ; пер. Тетяни Ярошенко. // Бібліотечний форум України. - 2004. - № 4. – С. 43-45.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1793Стаття є перекладом Тетяни Ярошенко Хілкки Орави (Громадська бібліотека м. Сало, Фінляндія), яка ділиться досвідом застосування маркетингу в бібліотечній справі. Автор наголошує, що маркетинг в бібліотеці - це питання не грошей, а філософія ментального ставлення в цілому колективі.ukмаркетинг в бібліотеціімідж послугМаркетинг - це ментальне ставленняArticle