Борозенний, СергійГусар, Кирило2024-04-032024-04-032023https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28600Метою даної дипломної роботи є розробка гри в середовищі Unreal Engine з використанням штучного інтелекту, а також аналіз алгоритмів для процедурної генерації ландшафту. В якості штучного інтелекту буде використовуватись простий ШІ написаний на blueprint, від використання машинного навчання довелось відмовитись в процесі розробки, через нестачу аргументів на користь таких моделей в порівнянні з простими ШІ. В тому числі, через складність реалізації моделей машинного навчання. На мою думку, в межах цього конкретного проекту немає змісту в застосуванні машинного навчання – реалізувати ШІ за допомогою традиційних методів значно простіше, а різниця між простим ШІ та цілою моделлю скоріше за все не буде відчутна.ukшум Перлінаалгоритм Diamond-Squareгеймдизайнерпроцедурна генераціябакалаврська роботаРозробка гри на Unreal Engine з використанням штучного інтелектуOther