Бурбело, Наталія2024-07-112024-07-112024Бурбело Н. О. Передумови впровадження гібридного підходу до управління компанією / Бурбело Н. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 44-46.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30467Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukстратегічне баченняконкурентоспроможністьадаптивність корпоративної культуриефективний розподіл ресурсівматеріали конференціїПередумови впровадження гібридного підходу до управління компанієюConference materials