Голубєва, МаріяСліпачик, Соломія2020-11-052020-11-052020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18475Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. У вступі визначено актуальність, об’єкт, предмет, мету, завдання, гіпотезу, наукову новизну та практичну значущість дослідження. У першому розділі здійснено аналіз робіт вітчизняних та зарубіжних вчених, що стосуються проблеми екологічної свідомості. Розкрито поняття екологічної свідомості, описано класифікацію структурних компонентів екологічної свідомості, проаналізовано основні психологічні особливості формування екологічної свідомості у пізньому юнацькому віці. Другий розділ присвячено опису результатів дослідження екологічної свідомості у пізньому юнацькому віці. Розглядається взаємозв’язок між рівнем екологічної свідомості та індивідуально-психологічними особливостями. Особливу увагу приділено вивченню структурних компонентів екологічної свідомості. У третьому розділі проаналізовано роботи науковців, які присвячено проблеми формування екологічної свідомості, а також розроблено власний психолого-екологічний тренінг, що спрямований на підвищення рівня екологічної свідомості у пізньому юнацькому віці.ukсвідомістьекологічна свідомістьформування екологічної свідомостіекологічна психологіяпсихологічні особливостіекологічна свідомість студентівеколого-психологічний тренінгбакалаврська роботаПсихологічні особливості формування екологічної свідомості у пізньому юнацькому віціOther