Могилова, МаринаП'явка, Назарій2025-08-112025-08-112025П'явка Н. О. Бренд як об'єкт оцінки / П'явка Н. О. ; наук. кер.: Могилова М. М. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 312-314.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35962Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukкапіталоутворюючі ресурсипродукт компаніїімідж компаніїбрендматеріали конференціїБренд як об'єкт оцінкиConference materials