Чорномаз, Софія2024-07-172024-07-172024Чорномаз С. О. Адаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війни / Чорномаз С. О. ; науковий керівник: Козченко Я. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 252-254.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30601Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukповедінка споживачаінструменти адаптаціїCOVID-19маркетинг соціального впливуетикетвійна в Україніемпатіяукраїнський бізнеснаближення перемогиматеріали конференціїАдаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війниConference materials