Цимарно, Г.Пилипенко, Олена2024-07-222024-07-222024Цимарно Г. В. Втілення принципів корпоративної соціальної відповідальності у діяльність вітчизняного бізнесу / Цимарно Г. В., Пилипенко О. С. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 65-68.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30755Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukконкурентоспроможний персоналмікрокліматособистістьсуспільна репутаціястейкхолдерматеріали конференціїВтілення принципів корпоративної соціальної відповідальності у діяльність вітчизняного бізнесуConference materials