Гриджук, ІринаВосковнюк, Софія2021-02-102021-02-102020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19461Метою кваліфікаційної роботи є дослідження суті маркетингової інформаційної системи та маркетингових досліджень, вивчення основних складових маркетингової інформаційної системи, аналіз сучасного стану глобальної компанії Unilever та українського підрозділу ТОВ "Юнілівер Україна", дослідження впливу економічних показників та показників первинних продажів, отриманих з маркетингової інформаційної системи ТОВ "Юнілівер Україна" на вторинні продажі та надання практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової інформаційної системи на основі порівняння, аналізу та оцінки міжнародного та нагромадженого в Україні досвіду.ukмаркетингові дослідженнясистема маркетингової інформаціїприйняття управлінських рішеньмагістерська роботаСистема маркетингової інформації та маркетингові дослідженняOther