Паламарчук, ТетянаБеспрозванна, А.2025-07-172025-07-172025Беспрозванна А. І. Трансформація маркетингових стратегій міжнародних та вітчизняних компаній в умовах війни / Беспрозванна А. І. ; наук. кер.: Паламарчук Т. М. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 176-178.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35621Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukмаркетингові стратегіїтрансформаціяекономічне середовищеспоживча поведінкаматеріали конференціїТрансформація маркетингових стратегій міжнародних та вітчизняних компаній в умовах війниConference materials