Дем'янчук, Олександр2016-11-072016-11-072006Дем'янчук Олександр Петрович. Політична освіта як чинник формування порядку денного публічної політики : теорія та українська практика / О. П. Дем'янчук // Наукові записки НаУКМА : Політичні науки. - 2006. - Т. 57. - С. 71-77.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9730Processes of policy agenda setting within political systems with different distribution of political power are considered. The author discusses the features of approaches to political education in various countries (Germany, US, Canada, Australia, Russia) and compares them with the views of political education currently in Ukraine.Формування порядку денного публічної політики, тобто визначення кола суспільних проблем, які потребують нагальної уваги з боку державного управління, відбувається по-різному в політичних системах з різним розподілом політичної влади. Автор розглядає особливості підходів до політичної освіти в різних країнах (ФРН, США, Канаді, Росії) та порівнює їх з поглядами на політичну освіту в сучасній Україні.ukполітична освітапорядок деннийпублічна політикаукраїнська практикаПолітична освіта як чинник формування порядку денного публічної політики: теорія та українська практикаPolitical Education as a Factor of Policy Agenda Formulation: Theory and Ukrainian PracticeArticle