Молдаван, Л.2023-08-022023-08-022023Молдаван Л. В. Особливості кооперативного маркетингу та роль кооперативів у повоєнному розвитку малого і середнього агробізнесу / Молдаван Л. В. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - C. 71-76.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25626Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukагробізнесмалий і середній агробізнескооперативна маркетингова діяльністькооперативсільськогосподарська коопераціяфермерський тип господарюванняматеріали конференціїОсобливості кооперативного маркетингу та роль кооперативів у повоєнному розвитку малого і середнього агробізнесуConference materials