Зимовець, Галина2018-06-062018-06-062017Зимовець Г. Ергоніми банківської сфери в німецькій мові: семантичний і прагматичний аспекти / Галина Зимовець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Мовознавство. - Тернопіль, 2017. - Вип. 1 (27). - С. 131-135.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/13211Статтю присвячено аналізу особливостей банківських ергонімів у німецькій мові. Зокрема, виділено основні моделі утворення та мотиваційні ознаки, які лежать в основі одиниць цього ономастичного розряду, та простежено деякі зміни, які відбуваються в номінаційних процесах у цій галузі.The article focuses on business names formation in German. There have been traced main formation patterns and motivators underlying business names. Moreover, the author revealed certain changes going on in nomination processes in this category of proper names.ukергоніммотиваційна ознакалоготипслоганстаттяbusiness namemotivatorlogosloganЕргоніми банківської сфери в німецькій мові: семантичний і прагматичний аспектиBank names in german: semantics and pragmaticsArticle