Седляр, ДіанаСедляр, Михайло2024-11-152024-11-152024Седляр Д. О. Вплив бренду на емоції та почуття людей / Седляр Д. О., Седляр М. О. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації : тези доповідей XV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 17–18 жовтня 2024 року) / відп. за вип. У. О. Балик ; Кафедра маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка" [та ін.]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. - C. 346-347.978-966-941-962-0https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/32359Тези доповіді учасників XV Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації", (м. Львів, 17–18 жовтня 2024 року).ukбрендспоживачособистісна ідентифікаціясоціальний статусдовірабезпекатези конференціїВплив бренду на емоції та почуття людейConference materials