Храпкіна, ВалентинаТарасенко, Поліна2025-08-072025-08-072025Храпкіна В. В. Оцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесу / Храпкіна В. В., Тарасенко П. О. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 430-433.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35914Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukсоціальні мережімаркетинг у соціальних мережах (Social Media Marketing)цифрове середовищебізнес ціліматеріали конференціїОцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесуConference materials