Кулько, Наталія2024-07-032024-07-032024Кулько Н. А. Конкурентоспроможність підприємств: сутність, види, методи оцінки / Кулько Н. А. ; науковий керівник: Волошин А. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 360-363.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30229Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukудосконалення стратегій управлінняповномасштабне вторгненнянові інноваційні рішеннялідерство на ринкузовнішні факторивнутрішні факториматричний підхідматеріали конференціїКонкурентоспроможність підприємств: сутність, види, методи оцінкиConference materials