Горкун, М.2016-12-272016-12-272000Горкун М. Г. Проблема змісту навчання англійської мови як іноземної (EFL) / М. Г. Горкун / Наукові записки НаУКМА : Спеціальний випуск. - 2000. - Т. 18, ч. 1. - C.45-47.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10509The article is devoted to changes in teaching contents of English as the Foreign Language (EFL) because of the advent of communicative approach. The mechanism of implanting of speech activity into the contents alongside with the main language aspects is the most essential part of the article, which is based on the experience of teaching at the Department of the English Language of NaUKMA.Проблема визначення змісту, тобто чому навчати, може, на перший погляд, видатись самодостатньою. Але ж, як бачимо, у цьому визначенні міститься лише питання "чому?", на яке належить ще дати відповідь. Відповідь на це питання набуває особливої ваги у зв'язку із виникненням комунікативного (мовленнєво-діяльнісного) підходу в навчанні мов.ukзмістанглійська мовакомунікативний підхідПроблема змісту навчання англійської мови як іноземної (EFL)The problem of contents of english as the foreign language (efl)Article