Храпкіна, ВалентинаБондарчук, Марина2025-08-192025-08-192025Бондарчук М. О. Вплив реклами тютюнових виробів на споживання серед молоді в Україні / Бондарчук М. О. ; наук. кер.: Храпкіна В. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 60-62.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36095Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukтютюнові та нікотинові виробирекламамолодьгромадське здоров'яматеріали конференціїВплив реклами тютюнових виробів на споживання серед молоді в УкраїнConference materials