Храпкіна, ВалентинаТрушкіна, НаталіяПрокопишин, Оксана2024-07-172024-07-172024Храпкіна В. В. Digital-маркетинг як інструмент ефективного функціонування аграрного бізнесу / Храпкіна В. В., Трушкіна Н. В., Прокопишин О. С. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 249-251.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30603Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukцифрова епохаагрокластердиверсифікація інструментаріюперсоналізація спілкуванняагробізнесCampaign Monitorматеріали конференціїDigital-маркетинг як інструмент ефективного функціонування аграрного бізнесуConference materials