Волошин, АндрійРоманік Вікторія2025-08-132025-08-132025Волошин А. В . Стратегії діджитал маркетингу / Волошин А. В., Романік В. А. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 238-240.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35996Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukцифрова трансформаціядіджитал-стратегіякомунікаційні процесидіджитал маркетингматеріали конференціїСтратегії діджитал маркетингуConference materials