Сумець, ОлександрГалкіна, О.2025-10-142025-10-142024Сумець О. М. Компетентнісний підхід у підготовці здобувачів освіти: проблематика і рекомендації / Сумець О. М., Галкіна О. А. // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наукових праць VIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (31 жовтня 2024 р., м. Полтава) / Полтавський державний аграрний університет. - Полтава : ПДАУ, 2024. - С. 1457-1459.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/37147Нині тенденції розвитку освіти здебільшого реалізуються за такими напрямами: – глобалізація та інтернаціоналізація (транснаціональна освіта, інтернаціоналізація вищої освіти, академічна мобільність); – диверсифікація форм, структур та програм навчання (необхідність модернізації освітніх технологій, концепція «безперервної освіти», запровадження багаторівневої системи вищої освіти, що ґрунтується на використанні компетентнісного підходу, впровадження нових технологій навчання та принципів організації навчального процесу, дистанційні технології навчання); – зростання вимог до якості навчання та посилення контролю якості освіти (акредитація, атестація та сертифікація, нострифікація документів про освіту, застосування схем академічного кредитування, внутрішньовузівські системи менеджменту якості); – регіоналізація вищої освіти (університет як суб'єкт ринкових відносин, регіональна роль установ вищої школи, інтеграційні процеси у вищій освіті, навчально-наукові виробничі комплекси як важливий фактор розвитку регіону, соціально-партнерські відносини у вищій освіті. У другому напрямі розвитку освіти одним із важливих питань виділено використання компетентістного підходу.ukздобувачі освітиякість навчаннякомпетентістний підхідосвітні програмиматеріали конференціїКомпетентнісний підхід у підготовці здобувачів освіти: проблематика і рекомендаціїConference materials