Наумов, ВадимТрембовельський, Богдан2020-10-262020-10-262020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18345Кваліфікаційна робота охоплює тему, науковість і практичність котрої з кожним роком набуває все більшої актуальності. У нашому суспільстві надзвичайно багато викликів та надзвичайно багато тривог, мета бренду — запропонувати моральний захист і відповідний соціально-комунікаційний простір. Комфорт, здоров’я, затишок, приємна атмосфера — ті потреби, які у сучасний час є актуальними для громадян. Відтак, комунікація з громадськістю у форматі "Я і Бренд" відіграє ключову роль при етичному забезпеченні вищезгаданих духовних потреб. Завдяки цифровому виміру зв’язків з громадськістю, що містить у собі комбінацію традиційного PR із контент-маркетингом, соціальними медіа та пошуком, можливо досягти контакту з будь-якою цільової аудиторією, у будь-якому релевантному для неї місці. Сучасні діджитальні технології та інструменти цифрових комунікацій, такі як Google Ads, SMM і SEO, найефективніше дозволяють досягти такої мети при реалізації проектів зі зв’язків з громадськістю. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження і мету роботи, розглянуто теоретичні аспекти зв’язків з громадськості як етичного двигуна, брендового антропоморфізму, сучасні діджитальні канали, інструменти та технології цифрових комунікацій, визначено соціально-гуманістичні складові у парадигмі стратегічного управління паблік рілейшнз. Суттєвою частиною роботи є детальний аналіз як технічних так і контентних компонентів діджитал інструментарію: Google Ads, SMM, SEO. Емпіричне дослідження, що складається з трьох блоків: ситуативного та контент-аналізу, глибинного інтерв’ю та експертного опитування, дало змогу автору зробити порівняльний аналіз та надати максимально корисні і актуальні практичні рекомендації з даної теми, що можуть вже сьогодні бути реалізованими на практиці українськими брендами.ukсучасні технологіїцифрові комунікаціїGoogle Adsмаркетинг соціальних медіа (SMM)оптимізація пошукових систем (SEO)магістерська роботаВикористання сучасних технологій та інструментів цифрових комунікацій у формуванні соціально-гуманістичної складової бренду “PURINA Україна”Other