Муштай, В.2024-07-052024-07-052024Муштай В. А. Ринкові тренди в формуванні поведінки споживачів / Муштай В. А. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 247-249.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30305Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukідентифікація потреб споживачів"трансформація свідомості""зелене мислення"digital – поколінняматеріали конференціїРинкові тренди в формуванні поведінки споживачівConference materials