Pichyk, Kateryna2014-05-302014-05-302014Pichyk K. Mechanism of marketing innovation for a competitive market success / K. Pichyk // Наукові записки НаУКМА. - 2014. - Т. 159 : Економічні науки. - С. 63-66.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3031У статті розглянуто вплив механізму інноваційного маркетингу на формування конкурентного успіху підприємства. Наведено поетапну характеристику процесу інноваційного маркетингу для розробки ефективної стратегії розвитку компанії в сучасних економічних умовах.The article deals with innovative marketing mechanism for the formation o f the competitive success of the company. Shows the characteristics o f a phased process o f innovation to develop effective marketing strategy o f the company in the current economic conditions.eninnovationmarketing innovationcompetitivenessconsumer behaviorarticleінноваційний маркетингінноваціїповедінка споживачаконкурентоспроможністьMechanism of marketing innovation for a competitive market successМеханізм здійснення інноваційного маркетингу у процесі формування конкурентного успіху на ринкуArticle