Жарінова, Н.2024-07-152024-07-152024Жарінова Н. П. Виклики бренд-менеджменту в цифрову епоху: побудова довіри та лояльності в онлайн-середовищі / Жарінова Н. П. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 347-349.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30517Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukсоціальні мережібрендпросування продуктуонлайн-рекламаблогерофіційний сайтматеріали конференціїВиклики бренд-менеджменту в цифрову епоху: побудова довіри та лояльності в онлайн-середовищіConference materials