Брагінець, ДмитроГуменна, Олександра2025-08-122025-08-122025Брагінець Д. Р. Фундаментальний зв'язок довіри та щирості у побудові особистого бренду / Брагінець Д. Р., Гуменна О. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 263-265.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35986Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukособистий брендсуспільна свідомістьпериферійна маркетингова тактикапрофесійна ідентичністьматеріали конференціїФундаментальний зв'язок довіри та щирості у побудові особистого брендуConference materials