Савченко, Кіра2023-06-292023-06-292023Савченко К. А. Роль нейромаркетингових інструментів у дослідженні втоми від прийняття рішень та її впливу на лояльність до брендів / Савченко К. А. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - C. 281-283.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25375Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukлояльність до брендубрендспоживачнейромаркетингові інструментивтома від прийняття рішеньматеріали конференціїРоль нейромаркетингових інструментів у дослідженні втоми від прийняття рішень та її впливу на лояльність до брендівConference materials