Бажал, ЮрійШевченко, Микита2021-06-042021-06-042021https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/20052Робота починається з дослідження теорії економічного розвитку Й. Шумпетера, яка позиціонує інновації як відокремлений ендогенний фактор економічного зростання. Інновації окремо від інших факторів генерують нову додану вартість. Досліджується прямий вплив інновацій на створення нової доданої вартості, а також факторів, що впливають на впровадження самих інновацій. Проведено узагальнення практичного досвіду роботи з інноваціями; статистичний аналіз зростання ринкової ціни акцій і капіталізації інноваційних компаній у порівнянні з традиційними, а також аналіз впливу запусків інноваційних продуктів на зростання ринкової капіталізації компаній; запропоновані аналітичні висновки і практичні рекомендації.ukінноваціїекономічний колообігдодана вартістьекономічний розвитокбакалаврська роботаІнновації як фактор створення доданої вартостіOther