Дрінь, СвітланаЖуравльова, Анастасія2024-04-022024-04-022023https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28565У цій кваліфікаційній роботі розглядається загальна структура та основні показники системи Apple Search Ads. Дану тему було замовлено українською ІТ-компанією для проведення дослідженння моделі торгів другої ціни, яка реалізована в цій пошуковій системі та пошуку можливості реалізації рекомендаційної системи на основі даної моделі. В роботі розглядається принцип призначення ставок другої ціни та те, як він використовується в системі Apple Search Ads. Далі, проведено дослідження систем рекомендацій. Вивчається загальна структура цих систем і порівнюються різні вимірювання подібності. У наступному розділі розглядаються алгоритми фільтрації, зокрема алгоритм k-найближчих сусідів та алгоритм випадкового лісу. В останньому розділі приведено практичну реалізацію моделі торгів другого біда на основі вище зазначених методів. Результати дослідження дозволяють отримати глибше розуміння процесу рекомендацій та моделі аукціону другої ціни в системі Apple Search Ads. Робота може бути використана для покращення ефективності рекламних кампаній та оптимізації використання рекомендаційних систем у контексті пошукової реклами.ukApple Search Adsаукціон другої цінирекомендаційні системиспільна фільтраціяметод k-найближчих сусідівметод випадкового лісуPythonбакалаврська роботаМодель торгів в Apple Search Ads з аукціоном другого бітаOther