Россоха, ВолодимирSharapa, Olga2017-06-132017-06-132016Россоха В. В. Роль Інтернет-маркетингу в аграрному бізнесі / В. В. Россоха, О. М. Шарапа // Економіка підприємства : сучасні проблеми теорії та практики : матеріали п'ятої міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 15-16 вересня 2016 р.). - Одеса : Атлант, 2016. - С. 181-182.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11569Матеріал п'ятої міжнародної науково-практичної конференції "Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики" (Одеса, 15-16 вересня 2016 р.).ukаграрні підприємствабізнесІнтернет-технологіїринокзбутРоль Інтернет-маркетингу в аграрному бізнесіConference materials